Fredagkväll

Och hemma framför datorn sitter jag. Jag har fått en förkylning. Vart sjuk hela veckan. Tätt i näsa och ont i bihålorna. Så just därför sitter jag hemma ikväll. Såklart funkar inte msn i kväll. Jag har fett tråkigt.
Jossan är i Sunne, dit skulle jag vart med egentligen. Men så blev det inte eftersom jag är sjuk. Therese och Helle är  i Karlstad och firar Thereses födelsedag med utgång. (Grattis igen Therese) Dit skulle jag också ha velat bli med. Och Jenny är i Thailand. Men hon kommer hem i morn och det är bra. För henne saknar jag!

Jag hart vart sugen på en promenad hela kvällen. Men det är så tråkigt att gå själv. Hade Jenny vart hemma nu hade vi kunnat gå en sväng. Men det får bli på söndag. Ååå, hon kommer säkert vara megabrun och fin.

Idag avslutade vi kursen PSA (psykosocialt arbete) Och jag fick mvg. Tjiho!

På onsdag ska jag på jobbintervju. Jag har sökt jobb på makalös och tänkte bli en såndär jobbig telefonförsäljare som alla hatar. Men enbart för pengarnas skull. En jobb på eftermiddagarna skulle vara perfekt. Ett jobb att ha tills jag tagit studenten.
På onsdag alltså. Men då ska man bara presentera sig och vara framåt typ. Ett tjogotal kommer dit. Sen väljs några ut som får komma och provringa. Hoppas det går bra. Annars får jag försöka hitta nåt annat.
Jobbet på skolan har börjat nu iaf. Igår jobbade jag 4½ timma. På måndag ska vi ha möte och boka in tider. Hoppas det inte är så många som vill jobba. Jag vill ha alla tider!

Jag har många planer på sommarjobb just nu. Men jag vet inte om jag ska söka. Kanske lika bra. Så man får tag på ett jobb. För jag tar vad som helst. Nästan vad som helst iaf.

Jag behöver komma in på msn!

Jag vet inte riktigt  vad jag ska göra nu. Jag har en del nya filmer här. Och dom skulle jag vilja kolla på. Men eftersom det är mina och jossans filmer borde jag nog vänta och se dem tillsammans med henne.
Men vad ska jag då göra?


I morgon har jag iaf planer. Jag ska ta den där promenaden. Även om jag får gå själv. Jag ska tvätta bilen, plugga och städa lite på rummet.
På kvällen blir det fest.


Aja, god kväll

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är utmanad! Kolla min blogg för mer information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback