Måndag kväll

Dagen går mot sitt slut och jag är ganska nöjd med den. Såklart hade jag önskat att jag hunnit med mer, men så är det alltid.
Jag är långt i från klar med alla uppgifter som ska göras i skolan. Och det som ska vara klart i morn får jag antagligen sitta med i natt. Det ska nog gå. Behövde inte vara så seriöst har jag hört.

Men alla andra saker jag skulle göra idag, dom har jag gjort. :)

Nu sitter jag hos Jossan. Vi har sett på hundra höjdare och nu blire film snart. Äntligen har vi fått tag på John Tucker must die.
Tidigare idag gick vi in på Edgrens för att kolla om dom hade tomma dvd-skivor. Och sen skulle vi tydligen köpa två. Vet inte riktigt hur det gick till. :P 25 kronor sa han bakom kassan. Jag och Jossan tittade på varandra i hopp om att den andre skulle betala. Det blev mitt kort vi drog.
Vi åkte till Erik för att bränna filmer. Det fick plats massa filmer på en skiva och vi var helt fascinerade över det. ;)
Innan vi gick in till killarna stod vi utanför fönstret och vinkade och hoppade för att få deras uppmärksamhet. Men det gick inte. Jossan satte sig på min rygg och vi vinkade. De var verkligen inne i hockeyn alltså. Tillslut fick vi kontakt.

Alla borde någon gång åka med Jossan och hennes fiat. Äventyr säger jag bara. Brum brum brum bruuuuum! 


Det ska bli skönt att åka till torpet imorn. Jag är glad att jag har bott där. Även om det är ensamt. Men faktiskt är det skönt att slippa familjen. Nu har det snart gått ett år. Det har gått fort. Undrar vart jag ska bo sen.  Jag kommer bli galen om jag måste bo hemma. Nu tycker jag att en helg är mycket. Nej, ge mig eget vettja! :D
Jossan kommer iaf till mig på onsdag. Tjohoo! Då ska vi se på film. :D Jag kanske borde handla lite mat som jag kan bjuda henne på.

Martin har köpt present till mig när han var i Nya Zeeland. Den står i mitt rum. Iiih, undrar vad det är :D

Nu blire teeee :D mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback