Måndag

Dagens att göra :

  • Filosofi. Kompletera uppgiften med filosofiska tankar för att fösöka få vg. Jag fattar nada så antagligen bir det inget med det.
  • PSA. Skriva ett arbete om ångest och även gå in på panikångest. Ska vara klart i morn. Så har en del jobb framför mig.
  • Psykologi. Läsa kapitlet och göra frågorna. Trååååk!
  • Etik. Svara på massa jobbiga tänk-frågor. Trååååååk!
  • Svenska. Skriva en vetenskaplig text med fotnoter och hela köret. Skulle nog ha vart klart för nån månad sen. Bajsvårt och trååååk!
  • Gympa. Förbereda för träningsdagboken.

  • Åka till banken.
  • Städa rummet
  • Ta en promenad
  • Hälsa på Ann-Marie och Leif
  • Träffa Jossan
  • Se på 100 höjdare i kväll

Ja, som sagt. Massa att göra. Busy woman!

Det är rikigt skönt att vara hemma från skolan. Satt ju uppe till 3 i natt. Skulle inte ha pallat att gå upp 6 i morse. Var vaken en sväng för att säga till mamma att jag skulle vara hemma. Slockna på en gång efter det. Mamma är bra hon. Det är inte svårt att övertala henne till att få vara hemma. Hon bara okejar. 

Jenny ringde mig förut :) Hon är i Thailand hon. Jag saknar henne. Och det var kul att hon ringde. Kunde dock inte
prata länge men. Till helgen kommer hon hem iaf.
Och Martin är hemma nu också. Han får jag träffa på onsdag eller torsdag. Han har vart i Nya Zeeland i en månad!

Ring då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback