uppdatering

Fredag var det fest. Melody Club kom till nöjes och dit åkte jag. Ikväll var jag inte för full. Jag hann se ganska mycket av bandet. Jag stod nästan längst fram. Det var röj. Men det var trångt. Folk överallt. Sånt klarar jag inte av. Höll mig på kanten i stället. Men fick höra de bästa låtarna iaf. :D

Annars var det sådär just på nöjes. Det var ju så stort så allt folk var så utspritt. Inte riktigt vad jag är van vid.
Efteråt blev vi bjudna på mat. Och på efterfest. Som vi dock tackade nej till. 5 personer. Kändes inte så lockande. Fick reda på att personer visste saker om mig också. Jag gillar inte det. Att folk vet saker om mig som inte jag vet att dom vet är läskigt. Men det är sånt man får räkna med när man bor i Munkfors. Här vet alla allt om alla.

Bästaste kom och hämtade mig. Vi skulle åka till torpet. Vi hamnade på fel väg. Jag var inte att lita på :P Hade vi inte vänt hade vi hamnat i Filipstad. Tillslut kom vi hem. Och sov!

Lördan bara försvann. Iaf dagen. Hem från karlstad. In på macken först för att köpa mat. Jag bjöd Jossan. Det skulle jag inte ha gjort. Jag skulle inte ens ha köpt till mig själv. Jag är fett pank.

Lördagkväll. Jossan var festsugen. Jag skulle joina henne. Men banga ur. Hon vart inte glad på mig. Hon ville så gärna, jag visste det. Men jag orkade verkligen inte. Eftersom festen kvällen innan. Och eftersom jag hade fått ont i halsen och var fett trött.
Det blev film i stället. Men jag somnade på en gång.
Men jag lovar att ta igen det nästa helg. Jossan har redan planer. En grön, galen kväll. Och partybruden ställer upp!

Idag har dagen gått fort. Som den brukar göra när det är söndag. Jag har gjort allt utom det jag borde. Som vanligt.
Städat hos Jossan, lite iaf. Som jag lovat. Hon hade fest där förra helgen och det såg för jävligt ut. :P Vi fick ihop massa pant och åkte till Ica. 53 kronor blev det tror jag. (det var inte bara pant från festen.) en påse hade stått ute och i den fanns massa flugor. äckligt!

vi har gått en vårpromenad i skogen. solen sken och det var mysigt. ett riktigt äventyr. bilder finns här
http://jozelijoz.bilddagboken.se/ 
när ni ändå är där an ni ju även besöka min bilddagbok. :) sök på aidala

en film hann vi med också. ladder 49. den var bra. glåtit slut

jag har sökt jobb btw! mitt första riktiga jobb. eller ja, jobbar iofs på skolan. och har ju haft sommarjobb. men det här känns ändå mer riktigt. makalös telemarketing. jag vet att man hatar telefonförsäljare. men det är ett jobb. och det bästa av allt, en inkomstkälla! som verkligen behövs.
hoppas jag får det.

i morgon tänker jag stanna hemma från skolan. jag har inte pluggati helgen och tänker därför stanna hemma för att göra det i morgon. kalla mig lat och dum om du vill. i dont care. jag gillar ändå inte skolan och just nu gör jag som jag vill.
det finns inget mer jag längtar efter än att få ta studenten. att få bli fri från skolan! jag kan göra vad jag vill. aldrig mer behöva plugga.

jag har redan lite planerat till sommarn. en roadtripp ligger högt på listan. det ser jag fram emot. och såklart dragspelsstämman som kommer bli fett najs. och att få träffa danne! honom saknar jag. fast såklart vill jag träffa honom innan sommaren. älskipälski!
jag har nog lite småjobb på G också. städtanten!


fan, plugga var det. vad är det som hindrar mig?


Kommentarer
Postat av: martina

Tack för att du är nästan sympatisjuk med mig idag! jag mår inge bra idag förstår du !^^

2007-03-12 @ 09:43:45
Postat av: Lena

Hörrö, vad är det som är grönt med erat festande? ;D Äre fest i Munkfors då? (jag ska nog hem nästa helg)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback