1 månad

Igår var det en månad tillsammans med älsklingen. Hemskt fort har det gått men det har samtidigt vart underbart. Han överraskade mig med en orkideé och ett gulligt kort :) Det finns inte ord för hur underbar den människan är mot mig. Tycker mycket om han.

Jobbade igår och idag på hemtjänsten, ska även jobba ikväll. Och kanske några timmar imorn runt lunch. Pengar pengar :D Lämnade in lönerapporten för städningen idag också, kom upp i 50 timmar, pengar pengar :D 
Antar att jag snart för börja jobba på riktigt vid hemtjänsten nu. Lite pirrigt är det, men jag tror nog det kommer gå bra. Jag har inte stött på några problem än så länge iaf :)
Men nu är frågan, hur gör jag med norge? Har ju sökt jobb där. Eftersom mejlet inte kom fram första gången skickade jag ett nytt. Men har fortfarande inte hört nåt. Jossan tycker jag ska ringa i stället. Men jag vet inte. Och nu känns det dumt eftersom jag lovat bort mig till hemtjänsten. Jossan har fått tid för intervju hon, de kanske inte ens var intresserad av mig.. Hemtjänsten finns ju faktiskt på hemmaplan. Men jag vill inte svika jossan heller. Det skulle ju vara hon och jag i norge, i en liten husvagn.  
Vet inte hur jag vill göra.

Ronny byter till sommardäck på min bil idag, man ska ju visst göra det innan 1a maj. Tur att Ronny var hemma nu då, för sånt där kan inte jag med :P
Borde kanske tvätta stackars skitbilen snart också. Den är hemskt skitig och ser för jävlig ut innuti. Iofs, vad spelar det för roll om jag tvättar den? Den är ju fortfarande en ful biljävel :P

Det vankas valborg och fest minsann. Imorn är det ju till och med. Blir lite förvirrad nu när det ska bli fest mitt i veckan. Det blir 20årsfirande hos Helle för min del. Har fixat en present till henne. Men har några andra ideér på g också. Frågan är om jag hinner klart. Fast egentligen fyller hon ju inte fören på fredag, så hon får nog vänta tills dess ;)
Blir det parken sen eller? Jag veeeeet att jag sagt att jag inte vill dit och så. Men what to do liksom om alla ens vänner åker dit? Jag får väl bli med antar jag. Just det, alkohol måste införskaffas! Systemet har väl öppet som vanligt imorn va?

Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Vad ska du dricka på valborg? Skriv och kommentera!

http://drinkit.blogg.se/1209464678_valborg.html

Postat av: Martin

1. RING till Thomas, Norge æger, hemtjænsten har ingen framtid :P De søker fortfarande folk, så de lær vara intresserade. Mailen krånglar uppenbarligen...

2. Du har en grymt ful bil...

3. Har hørt ryktet att systemet har lørdagsøppet i morgon, ska dock inte sværa på det.

2008-04-29 @ 13:26:24
URL: http://martinericsson.blogg.se
Postat av: Marika

haha, ful biljävel :P jag tycker du blir på hemmaplan, alldeles för jobbigt att vara borta & jag vet att det bara skulle tära på dig.. Du kan inte va utan Andreas 1 natt, tänk dig då flera? :P

2008-04-29 @ 14:06:24
URL: http://mariikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback