Cykeltur i vårvädret

Jag och Jossan har vart ute och cyklat, en låång tur. Ända bort till bageriet i höje. Det var jobbigt på ditvägen, motvind så man nästan blåstes bakåt. Men hem gick det fort. Vi fick väl med oss varsit bröd hem. Allt var ju för dyrt där inne, jag hade ju bara med mig 17kr :P På vägen hem plockade vi tussilago också :)
Känns skönt att jag fått lite luft i mig, ska ju snart iväg på step.

Idag fick jag städa hela värmlandstrafik själv, annars har vi alltid vart två. Tog mig 2 och en halv timma. Var öm i hela kroppen efteråt. Det är faktiskt jobbigt att städa. Massa böj och så får man ont i ryggen. Jobbade till halv 1 idag, imorn blir det nog kortare
Försov mig ju såklart imorse. Andreas gick typ kvart i 6, men eftersom jag inte började fören halv 7 så kunde jag sova lite till. Men jag stängde såklart av alarmet och vaknade 06.21. Inte bra. Och såklart var jag tvungen att skrapa rutorna. Men det gjorde inget att jag kom lite sent. :)

Efter träningen ska jag tvinga med mig Andreas för att panta. Han har massa pant och tycker inte om att panta. Slänger det hellre eller lägger undan det. Hallå eller? Panta är ju jättebra, och helt normalt. Man kan ju få en massa pengar tillbaka :D
Så för dom pengarna ska vi handla nåt gott som vi ska laga imorn kväll. Mys :)

Och på lördag blir det mys, fast tillsammans med tre snygga tjejer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ûbersnygga tjejer ;)

2008-04-17 @ 19:48:36
Postat av: Marika

snyggast ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback