Solsken!

Nu är det verkligen underbart väder. Hoppas det håller i sig. Vill ha sommar nu! :)

Jag vill så gärna att mina vänner ska må bra, att alla runtomkring mig ska må bra. För nu mår jag bra, bättre än jag någonsin gjort. Men det känns fel att må såhär när jag vet att det finns de som inte gör det. Jag vill kunna visa alla vad lycklig jag är, men jag känner mig skyldig.
Men nu mår jag för en gångs skull bra. Har mått då dåligt så många gånger i mitt liv. Kännt mig så ensam, så nere. Nu mår jag bra och kan inte tänka på nåt annat. Är det egoistiskt att bry sig om sig själv?

Önskar det fanns nåt jag kunde göra. Eller att jag överhuvudtaget kunde hjälpa. Det är inte min starka sida. Hoppas ända att jag gör så gott jag kan.



Måndag, dags att jobba igen. Men började inte fören 10 idag så jag fick lite sovmorgon och tid för mys med min goding. Jobbade bara 3 timmar, men puh så jobbigt det var. Imorn blir det hemtjänsten igen. Och resten av veckan blire kommunhuset, slapp brandstation och det är jag glad för.
Ska nog åka hem nu tror jag, har tvätt som väntar på att hängas upp. Ska nog hänga den ute på balkongen tror ja :) Har vart hem till mamma för att hämta nybakat bröd som hon bakat åt mig. Mums.
Ikväll blire attack. Och prison break!


Tack för att du får mig må bra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja! bra ida :P call you later :)

Postat av: Martin

Du førtjænar att må bra så må bra før tusan :P

2008-04-21 @ 18:24:00
URL: http://martinericsson.blogg.se
Postat av: Marika

du vet, man har alltid all rätt till att må bra. fast att andra mår dåligt. du är dum om du tänker något annat. har du sett någon annan som fått sig själv att må dåligt bara för att ens kompis mår dåligt? nej, aldrig. va glad för att du äntligen lyckats bli kär istället!

2008-04-21 @ 19:47:26
URL: http://mariikis.blogg.se
Postat av: joz

jag antar att jag är den jobbiga kompisen som mår dåligt. men tänk så här, jag mår bättre om jag vet att du mår bra...

2008-04-22 @ 11:05:50
Postat av: Helle

Jag säger som jag sa förut. Det är din tur att må bra nu! Alla måste få vara glada. Och att se dig glad, gör mig glad :)

2008-04-22 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback