Hej

Som ni ser händer det inte mycket på denna sida. Främsta anledningen till det är ju för att jag inte har nån dator och nu är jag inte hos mamma lika ofta som jag var förut. Och sen har jag helt enkelt inte haft nån större lust att skriva nåt. :P

Men nu sitter jag på jobbet och har hemskt tråkigt. Har inget att göra så då tänkte jag passa på att fördriva tiden här.

Bara så ni vet, jag fyller 20 år imorn :D :D Jag är som ett litet barn. Kommer inte kunna sova inatt :P Att fylla 20 spelar inte så stor roll och känns inte lika stort som när Jossan fyllde. Nu har många fyllt redan och att få gå in på systemet kommer ändå inte bli nåt nytt för mig. Är ju där ofta och ränner ändå, enda ändringen blir ju att jag får börja betala själv i kassan nu :P
Men jag ser fram emot dagen just för presenternas skull. Som sagt, som ett litet barn :P
Så skriv gärna ett sms eller två ;)

På lördag blir det brollop också. Lite mysigt :) Kommer bli ett stort bröllop med mycket folk. Påkostat också skulle jag tro. Kul kul :) SKa ha på mig klänningen jag hade när jag gick ur nian. Använt den 2 ggr tror jag. Skönt att slippa köpa nåt nytt.

Hm, kanske bäst att börja jobba lite.

Tänk på mig imorn. Fredag den 13e. Det är ingen otursdag. ;)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Therese

snart fyller du år idispidis :)

Postat av: joz

fredagen den trettonde suger... førutom att du fyller år då førstås :)

2008-06-13 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback