Sommarvärme

Idag har vart en mycket fin, varm dag. Härligt att det snart är sommar. Fast jag har kommit på att jag egentligen inte gillar värme. Jag gnäller och tycker bara att det blir jobbigt :P

Jag har lite bråttom, ska snart ivög på nåt hos Jossans mamma. Men lite uppdaterinng :)
Jag jobbar, ganska mycket. Gätt bredvid en massa på hemtjänsten och bara jag får tillåtelse om att ge medicin så kan jag börja jobba själv nu. Har även städat lite denna vecka. Ska städa på fredag igen.

Imorn blir det roadtrip till norge. Det ska sökas jobb, men inte för min del. Jag har ju här jag som sagt.

Hm, annars inte mycket på g. Blir väl kanske brännboll och grillning i helgen. Marika smider ju planer och de låter bra. Marika kommer antagligen tänka nu att alla hennes planer är bra ;)

Aja, bråttom var det. Måste åka. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hørt ryktet att ni ær fyra som ska hit, vilka fler? :P

Postat av: Marika

Mina planer är alltid bra :D

2008-05-07 @ 23:02:32
URL: http://mariikis.blogg.se
Postat av: Marika

hoho Ida? cirka tre veckor sedan Du ringde Mig nu.

2008-05-19 @ 14:50:23
URL: http://mariikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback