Jag lever fortfarande ..

ojdå, här är en sida som inte uppdaterats på väldigt länge. Men! Jag har en anledning, har inge internet hemma och när jag väl får sitta vid en dator så har jag annat att göra än att skriva blogg.
Fast vet ni vad? Internet är beställt! Så inom en vecka kommer datanörden inom mig antagligen vara tillbaka. Och bloggsidan kommer inte vara lika dammig.

Har klippt mig idag. Upptäckte att jag inte gjort det sen januari, så det behövdes. Längden är kvar. Har mer synlig lugg nu, eller vad man ska säga. Plus att typ halva året är borta. I tjockleken alltså. Jättetunt nu. Men det är bara skönt nu när det är sommar på g.

Nåt annat som är på g är min födelsedag. 13 juni. Då blir jag 21.

Har vart nere i Gislaved och hälsat på Helle och Therese denna helg. Väldans trevligt tycker jag. Sol, alkohol, karneval, tivoli, fest och musik och massa annat skoj.
Hann med väldigt mycket på en helg och det var roligt att komma iväg och göra nåt för en gångs skull.

Ikväll är det step på schemat. Är inte säker på hur det kommer gå.
1, jag är lat och har inte steppat på hemskt länge.
2, jag har lite ont i en fot plus att jag som vanligt inte druckit så mycket idag ..

Kommentarer
Postat av: H

välkommen tillbaks! :D

2009-06-02 @ 16:36:25
Postat av: Ida

tack, det känns bra ;)

2009-06-02 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback