Mycke å göra

Mitt internet är här. Och jag kan inte slita mig från datorn.

En ny vecka har börjat, en vecka fylld med massa saker som ska göras. Har nyss tagit en promenad med Jenny. Ska snart göra mat åt mig och A som snart slutar.
Ikväll blir det dejt med Helle, bio :) Får se om vi kan komma övernes om vad vi ska se.

Ringde expert förut, lämnade nämligen in min telefon där för en månad sen (!) och har inte hört nåt. De sa att de skulle höra av sig om två veckor. (Just det ja, de har ringt en gång, men jag missade det samtalet och trodde de skulle ringa igen. )
Men det gjorde de inte så jag fick ringa upp. Och visst var den klar och redo att hämtas. Tack för det. Men det bästa, allt gick på garantin och jag behöver inte betala en krona. Gott för det! (Knapparna är utbytt, och skärmen som blivit svart är nu fixad)
Hoppas sms och sånt är kvar, tråkigt när sånt försvinner.

Imorn eftermiddag ska jag och bejb ut på en liten resa. Vi ska bila 16 mil. Mer säger jag inte. Får se vad som händer och ni får veta mer eftersom. Längtar lite gör jag iaf :)

Min bror tar studenten på fredag (och det är hela 2 år sen jag tog studenten! Vart har den tiden tagit vägen liksom?) Iaf, det ska firas och släkten kommer
På lördag fyller ju faktiskt jag år! Och även det ska firas. Då kommer det lite släkt hem till min lägenhet, vilket betyder att jag måste städa en massa denna vecka. Mormor och morfar ska ju få se hur jag bor :)
Ånej, jag kanske måste baka nåt också, eller köpa :P Nåt ska det bjudas på iaf.

Väntar på att de ska ringa från jobbet så jag får veta hur jag får jobba denna vecka. Gött att sommarschemat börjar snart så man vet lite mer i förväg hur man jobbar.

Nej, laga mat var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback