vi får inte vänja oss för då är allting förstört

Tog mig en promenad med Izor förut, behövde luft, rensa hjärnan. Men så kommer man ut och orkar knappt andas. Jäkla kvaft var det. Det blev iaf bättre efter ett tag. Luften stod inte lika still.
Om man nu kunde komma in i en rutin, långpromenad varje dag. Jag behöver ju det, minst sagt..

Annars händer inte mycket. Jag har inte ork till mycket under dagarna. Och inte får jag jobba nåt heller, tiderna som finns passar såklart inte. Om man bara Izor kunde bli lite äldre, går ju inte att lämna honom ensam i flera timmar när han bara är 4 månader.
Och synd är det, jag vill jobba. Gillar mitt jobb. Synd bara att alla vikarier drar hem och skaffar barn, blir bara jag och alla ordinarie kvar :P

Jag måste duscha, ska träffa Therese snart och jag ligger redan efter i tidsplaneringen. Blir jag förvånad? Nej, jag kan aldrig hålla tider ..

Åh, jag har beställt gardiner, ett nytt par till alla fönster. Jag vill att de ska komma så jag kan göra fint här hemma! :)
Btw, nån som vet hur man pluggar i en vägg? I så fall, kom och hjälp mig! Jag har fortfarande ingen gardinstång i sovrummet och har bott här sen mars :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback