du och jag mot världen

Idag kom bejbi hem med en bukett blommor till mig :) Finaste bejbi, han är och kommer alltid vara den bästa människan i mitt liv!


Vi har köpt oss en ny bil. En bmw kombi. Mycke snygg bil vill jag lova ;) Så himla skönt att slippa ha Izor i baksätet och himla skönt att ha en fungerande ac och cd-spelare i bilen :D Andreas gamla bil bytte vi in och min fina jetta ska vi sälja. Nån som är intresserad? ;)
Vi ska alltså klara oss med en bil. Och det ska väl gå. Andreas får börja cykla/gå till jobbet :P


Andra gången på valpkursen idag. Och idag gick det inte så bra för mig och Izor. Jag var helt slut efteråt. Mycket att tänka på, mycke att lära Izor. Får att bli massa träning denna vecka. Han vill hemskt gärna hälsa på allt och alla och drar därför mycket. Och han blir ju inte direkt svagare .. Och jag måste hela tiden tänka: tålamooood. :P




Grattis än en gång Jenny, hoppas du haft en bra dag! <3

 


Kommentarer
Postat av: helle

Jes Babe jag mår mycket bättre nu. Men hr fått en makapär jag ska blåsa i varje morron och varje kväll och sån där inhalator eller vad det heter som jag ska ta då och vid behov. De vet fortfaradne inte om det är astma men nåt är det ju. Hur mår du? :)

Postat av: Sofia - 19 & Gravid

okej! :) Ja alltså jag har fortsatt blogga eftersom att jag har all min info kring graviditeten samlat där. Ganska smart faktiskt för man kan alltid gå tillbaka o kolla hur det var osv. Fast jag tänker skriva över allt om graviditeten i en bok så småningom.. Teknik kan man ju inte lita på heller! :)

Kul att du följer min blogg! Hur går det för dig och magen? Längtar ni till ul nu?

Kram

2009-12-07 @ 07:39:45
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej o hallå i skogen! Jag har råkat se att du deltar i tävlingar, å nu tänkte jag tipsa dig om att kolla in min blogg på http://nilssonpettersson.blogg.se. Jag har två aktiva tävlingar, och flera på gång (både inom barn, säkerhet och heminredning). Detta får du ju inte missa?! :) Lägger du till mig på BL så ser du ju dessutom direkt när det är nåt nytt - bara ett tips :)

2010-03-29 @ 18:34:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: okej då ska jag göra det :D

2010-03-31 @ 16:58:51
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback