Cause I see sunshine in your eyes

Åh, idag är det combat som gäller. Me like! Det är nytt pass och det ser jag fram emot. Och håll i er nu, på torsdag är jag uppskriven på spinning. Det blir grejjer det, om jag ens kommer iväg :P Jo, jag måste. Nu är det dags att börja på den där jäkla spinningen. Väldigt bra träning, och kanske är det inte lika tråkigt som jag minns det. Men säkert minst lika jobbigt. Nu jäklar Marika ;)

Helgen har vart bra. Inte lika stressig som jag trodde den skulle bli. Fått jobba en del som sagt, och det gillas. Blir ju inget denna vecka :( Om det inte är nån som blir sjuk eller så då. Jag gillar faktiskt mitt jobb ja :) Eller iaf att vara där :P
Vi hade ju avslutning/början med innebandygänget. Vädret hade vart lite sådär under dagen, men vi chansade att det skulle bli uppehåll. (Skulle nämligen vara ute) Självklart regnade det, och självklart sken solen dagen efter. Men det gick ändå och jag tror tjejerna hade kul :) Skönt att äntligen få det gjort, säsongen slutade liksom i mars. Snart dags för en ny till och med.

Jag har fått ordning i mitt sovrum, äntligen! Gardinstången är uppe, även gardinerna. Har satt upp bruna trådgardiner, men det såg lite mesigt ut. Så jag måste nog sätta upp en enfärgad panel bakom tror jag. Sen så har jag även fått upp min sänglampor jag köpt på ikea. Andreas tyckte de såg för stora ut och att vi satte dem för långt ner. Men jag tycker det blev rätt så bra ja. Ja, det får duga :) Nu vill jag iväg till Karlstad och handla, har lite mer jag ideer till sovrummet nämligen. Hm, när kan jag dra ner till stan tro? :D






Nu måste jag iväg till affären och handla. Vilket jag hatar. Hjälp mig, vad ska jag handla? Blir alltid detsamma..






Kommentarer
Postat av: Eva

VI ska till Karlstad på måndag och då kan vi dra till Ikea och storhandla. Jag älskar att vara med när andra spenderar pengar =3 Saknar dig, Idis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback