Vart tog helgen vägen?

Usch, känns som helgen snart är slut och den har egentligen precis börjat. Har fullt upp denna helg. Har inte jobbat på några dagar men nu ska jag jobba hela helgen. Plus massa annat jag ska hinna med.
Jaja, ska inte klaga. Nästa vecka fick jag inte en enda tur på jobbet :( Som det ser ut nu iaf. Antar att jag har all tid i världen då att hinna med massa saker.

Åh, dumma mamma är på mallorca hon. 30grader varmt eller nåt. Här har det regnat hela jäkla dagen :/ Antagligen blir det regn imorn när vi ska ha innebandy avslutning/början också..
Mamma är utomlands jämt. En annan kommer väl aldrig iväg nåt mer, känns det som :P

Har jobbat ikväll, en mycket slitsam kväll vill jag lova. Att hjälpa gamla människor är jobbigt. Särskilt när man har ont i ryggen som jag haft ikväll. Så nu är jag trött. Så trött att jag tänker lägga mig så fort jag är klar med detta inlägg. Börjar 07.30 imorn. Och med tanke på att jag sovit till typ 10 varje dag denna vecka funderar jag på om jag ens orkar upp imorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback